Thoughts


Sitter och funderar på så mycket. Hittade just en helt otrolig blogg, världens finaste bilder och helt underbara kläder. Stilfullt, slappt och snyggt på samma gång. Undrar hur den ena tjejen får till så snygga vågor i håret. Kanske borde fråga? Bilderna fick mej att längta till sommaren. Fick mej att önska att jag hade en söt, gammal, sliten men fin stuga på landet, bland höbalar, lador, lägdor och skogar med upplysta gläntor, en grusväg kantad av träd på sidorna och tillgång till grym second hand shopping i någon liten by i närheten. En liten sjö med en undangömd sliten brun nött båt. Fick mej att önska att jag hade en riktigt riktigt riktigt bra kamera som jag kunde med riktigt bra. Så att jag också skulle kunna visa så otroligt vackra bilder.

Samtidigt som jag älskar min nuvarande kamera också. Det är ingen "fin-foto-kamera" som jag kallar det. Det är en äventyrs-kamera. Den tål vatten, minusgrader och att tappas i golvet. Den passar mej, min personlighet. Men skulle det skada med en lite bättre också? Nja. Plånboken skulle kanske inte gilla det, men det skulle jag. TIPS?! Vad har du för kamera?

Sedan funderar jag på..varför har elden på tändstickan inte någon skugga? Är eld genomskinligt, fast ändå inte? Konstigt.


Kommentarer
Postat av: Issa:)

Olympus E-420 men funderar på att byta upp mig så min blir kanske tillsalu snart, hehehe:)

2011-01-08 @ 22:35:48
URL: http://kattissa.blogg.se/
Postat av: malin

jag har ju en kamera till övers ;) dock inte en riktigt system men nästan :)

2011-01-09 @ 20:41:53
URL: http://lindholmmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0