Kommentarer
Postat av: maja

vilken fin bild

2011-01-08 @ 22:42:51
Postat av: Issa:)

Den är som min lilla bästis :):)

Den är typ av den minsta typen av systemkameror så den är skitenkel att ta med och lätt att bara plocka upp och väger ingenting:)



Har i nuläget 3 objektiv till.



Den funkar jättebra, finns flera olika lägen ex "S= sltartid M= manuell" osv, har kvar alla manualer osv. Tar ju en liten tid att vänja in sig och lära sig skillnaden mellan kompakt och system:)



Jag vet inte vad du tycker om mina bilder men fotar alla mina bilder med den och har haft den ett år om någon dag så har väl utvecklats hoppas jag hahaha:):)

2011-01-09 @ 01:10:33
URL: http://kattissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0