9 januari


bild: weheartit.

Sista dagen är kommen! På lovet alltså, inte i livet. (He He He)
Sitter och funderar en massa (som vanligt). Någon läsare som kan tyda drömmar? Vad betyder drömmar om att vara jagad, inlåst, vilse och panikslagen? Varierar mellan dessa ämnen när jag sover nämligen. Svar uppskattas!

Sedan är jag en mean girl. Har ändrat mej angående öppningen av min andra blogg. Ger istället ut lösenordet till dom som ställt frågor (till dom som inte redan har det alltså, de flesta hade det redan). So it is. Tänkte svara typ..på tisdag. Då slutar jag tidigt. Så om ni är intresserade har ni er chans några inlägg ner. Moahaha. Bye.


Kommentarer
Postat av: Issa

Att något inom dig vill ha kontakt med dig, att du håller inne på känslor som försöker komma ut.

2011-01-09 @ 23:32:38
URL: http://kattissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0